cinta adam dan hawa

Hoho…koko kitorang da bermule beberape minggu yang lalu…n yang bestnye nak tau tak pe??? Kitorangnyer instructor tu…malik tobias…memang excited lar nak pegi koko tiap-tiap ari sabtu pagi…hehe…coz dapat usha die…tapi yang aku musykil ni…Korang kenal tak die sape??? Hehe…kalo tak tau korang mesti tak bpe minat sukan…aku mase mule-mule dengar name die…aku ingat name ayah die jer…aku ingat die anak atlit…tapi rupe-rupenyer die yang atlit…haha…takpe kite lupekan sal abang malik tu…berbalik kepade kelas koko aku tu name die bola baling tapi kat situ lar aku banyak belajar permainan rakyat contoh nyer mentadak mentadu…n beberape lar permainan lain…cume aku tak ingat name die jer…hehe…tapi aku tak sabar nak pegi kelas koko aku yang akan datang…
1 Response
  1. WunnyNiwaa Says:

    ade bdk 2 pasan jadik bini abg malik tobias..
    ouh! kesiannnnnn beta melihatnya...;D


Post a Comment