cinta adam dan hawa
Alkisahnyer skunk ni…member2 aku ngah giler men game Virtual Villagers…termasuk lar 2 orang rumet aku,wani n suzi…huhu…khusyuk tul diorang ni men…sampai aku pun diorang da tak bpe layan…duk isaw kat orang kampong diorang jer…nasib bek aku tak ikut jadi macam diorang…haha…aku pun tak tau lar npe aku tak minat sangat nak men game tu…maybe coz akunyer mouse da rosak kut…or aku pun tak paham sangat nak men game tu cene…haha…tul ke game tu best ek? n skunk ni diorang ngah kecoh sal game sims lar pulak…baru jer tangkap game tu kat it fair semalam…aku tengok diorang excited giler men game tu…salah sorang dari diorang yang jarang bangun awal pagi pun da bangun awal coz nak men game tu…musykil tul aku…semangat diorang ni tinggi tul…
2 Responses
  1. WunnyNiwaa Says:

    al kesah! ade sorg budak gumuk pendek ketinggalan..org daah habes maen beliau br nk start! isk2..kasihann=( haha!


  2. WunnyNiwaa Says:

    baby..
    cene ngan org kampung kaw?
    dah berapa ramai mati meh?
    muahaha


Post a Comment