cinta adam dan hawa

Jual-jual…mai beli mai…cendawan goreng panas…
Huhu…sempena amek kursus MGM3180 (asas keusahawanan) sem ni…aku kene r wat perniagaan…n produk yang syarikat aku wat ialah cendawan goreng…confirm sedap tau!!! Tak nyesal RM1.50 yang korang laburkan tu…hehe…nape aku jual cendawan goring??? Coz bagi pendapat aku dengan membe-membe aku…lum ade agi orang jual cendawan goreng kat upm ni…hehe…n kitorang pun suke cendawan goreng ni…bahan-bahan mentah die pun senang nak dapat…nak tau nape???coz dalam upm ni ade umah cendawan…hehe…n untuk jualan kali pertame kitorang…kitorang jual 25 cup…n sambutannye amat menggalakkan…hehe…
1 Response
  1. WunnyNiwaa Says:

    cndwan goreng ni sgt cdapp!
    ramai yg menanti2 kan ktorg jwal.
    haha.mcm x pcye kn!

    sebb aku la yg memasaknya..("^_^)


Post a Comment