cinta adam dan hawa
baru-baru ni...(semalam je pun...)...aku gi it fair…dekat jer…kat dalam upm…hehe…giler r…ase cam nak borong jer sume barang kat situ…ade pendrive...speaker…cover laptop yang comel…joystick…kalo lar aku ade banyak duit…sume tu aku nak angkut bawak lek…haha…walau bagaimanapun…aku sempat lar tangkap external hard disk…brand hitachi…da lame aku idam nak ade tau…terbang beberape not 50 aku tadi…tapi aku puas ati gak lar...then, aku beli mouse…coz mouse aku da rosak…lagi satu barang yang aku sempat beli ialah ink untuk refill cartridge printer aku…pastu duit aku da tinggal beberape not wane merah…alamatnyer pasni aku kene r jimat…makan tak leh r banyak2 da…kene cari stok maggie lar…berbalik pade it fair tadi…ade satu kejadian yang kelakar mase aku beli mouse tu…mule2 tauke tu letak harge die rm14 tau…then, die kasi kurang rm1…jadik lar rm13…da dekat aku nak bayar tu…tetibe die cakap die bagi kurang agi rm1 walaupun aku tak mintak…(maybe coz aku cute sangat kut…)…hehe…so, harge die jadi r rm12…haha…itulah kisah aku pegi it fair arini…
1 Response
  1. WunnyNiwaa Says:

    ley la aku pinjam external hardisk ko yeee....hehehe...akan ku rosak kan..


Post a Comment