cinta adam dan hawa

Tolong!!!!!!!!!!!!!!!!aku jatoh motor…tolong saya….huhu…pengalaman yang ngeri dan kelakar…haha…ngeri ke???aku pun tak taw lar…tapi memalukan r…coz ade owg nampak…tak sempat aku ngan member aku…nak sorok muke kitowg mase tu…saat2 detik mencemaskan kitowg pun tak cemas langsung…wakaka…alkisahnyer…aku nak pi teman member aku mintak sticker motor member die kat pejabat keselamatan…on da way tu…ade lar satu bukit…tetibe kitorg tak leh naik n moto tu ke mengundur…aku yang memang tak biase nek motor…sabor je lar tunggu member aku wat pape kat motor tu…pastu kitowg jadik tak stabil…aku mase tu sempat lar pikir…kalo aku tahan kaki…nanti kaki aku kene kat ekzos motor tu…takut lar…aku pun tahan lar gune tangan macam spiderman penah wat tu…haha…luke r tangan aku…jadinyer…berhati-hatilah ketike memandu…hehe…
1 Response
  1. WunnyNiwaa Says:

    ish sape la yg bwk ko 2 ek!


Post a Comment