cinta adam dan hawa
Happy besday sayang!!!! Macam kelakar jer mase nak wish kat die…leh pulak lar line clcm tak bpe clear kat upm…maklum lar ujan lebat…jenuh lar aku cube kol…haha…akhirnyer berjaye gak…sempat lar aku jadik owg pertame…hehe…lame gak kitowg sembang…nak jumpe tak leh…cdey giler!!!aku tanye r die…nak hadiah pe…leh lak jual mahal…pastu wat2 mintak kereta lak tu!!!kereta mainan aku mampu r nak bagi die…hehehe…aku sebenarnye da lame pikir nak bagi present kat die…tapi takut die tak suke idea2 aku tu…aku ni lom ade pengalaman agi sal nak bagi hadiah besday kat owang yang aku sayang ni…nak beli baju…takut tak same dengan cite rase die…nak beli perfume…die tak suke pakai…tinggal nak beli bear ngan external hard disk jer…huhu…akhirnyer aku wat keputusan nak hadiahkan bear kat die…hehe…leh tahan lar besar bear die tu…tgk lar die pun besar mane...malu gak lar mase nak gi post office nak pos kat die…huhu…pape pun semoge die sentiase dirahmati oleh-Nya…insyaAllah…
1 Response
  1. WunnyNiwaa Says:

    upload la pics bebeh!
    teddybear mane?


Post a Comment