cinta adam dan hawa
mase bulan puase aritu...aku kuar r g times dengan salah sorang member aku...w, bukan name sebenar...aku nak jumpe r kekasih ati aku...n die bawak lar sorang member...ingatkan saje jer lar nak berkenalan dengan member die tu, a bukan name sebenar...rupe2nye...w ni da kenal da dengan a tu...tak sangke kenalan d matrix...haha...jejak kasih r lak kat situ jap...dua2 pun malu2 kucing lar...patutlar kucing skunk da tak tau malu...kali ni memang best lar...kitorang berbuke kat kenny rogers...memang kenyang giler...pas berbuke tu kitorang g men boling...yang kelakarnye a ni tak biase sangat men boling...skali tu awex die kol...n die g baling sambil cakap dengan awex die...tetibe jadi terer giler...aku, w n kekasih ati aku pun...duk usik r die...haha...kelakar giler...sampai tak sedar jam da kul 10...terus kelam kabut aku ngan w lari...coz takut terlepas tren...huhu...akhirnyer selamat gak sampai kat u...
1 Response
  1. WunnyNiwaa Says:

    haha. lawak gyla cite ini...!
    ak suke ak suke ak suke!


Post a Comment