cinta adam dan hawa
pas seminggu raye...family aku wat keputusan lar nak wat open house...jemput member2 datang umah...memang nak wat grand lar...ade lar 2-3 orang akak aku yang rajin ni...nak masak sume sendiri...aku ni jer yang malas...ntah mane r aku dapat perangai malas tu...haha...kitorang masak macam nak wat kenduri jer...mane tak nyer...sup satu periuk besar...lakse pun same...ingatkan tak berape mendapat sambutan...tapi memang ramai lar yang datang...aku lak tak ramai membe kat ipoh setakat sorang jer yang datang...tu pun nak jage badan...makan lemang jer...huhu...tapi memang best lar kali ni nyer open house...meriah giler...tapi biler da malam tu...memang terase penat giler lar...nak kemas-kemas barang sume...rase macam da nak tercabut jer tulang ni...haha
0 Responses

Post a Comment